گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / خاک سرب / قیمت فروش سرباره سرب قم

قیمت فروش سرباره سرب قم

فروش سرباره سرب قم با عیار بالا و قیمت مناسب باعث رونق بازار صادرات نیز شده است. این محصول توسط این شرکت بازرگانی برای ارائه به بازار داخلی و خارجی با تناژ بالا آماده می باشد.

سرب فلزی استراتژیک می باشد. زیرا اغلب فعالیت های شهری و نظامی وابسته به انرژی ذخیره شده در باطری های اسیدی و سربی می باشد. امروزه نزدیک به ۱۳۰ نوع کانی سرب اکتشاف و شناخته شده است که در میان این کانی ها سولفور سرب جزو مهم ترین و اقتصادی ترین سرب ها است.

برای تهیه و فروش سرباره سرب قم جهت استفاده در صنایع مختلف و همچنین صادارت این فلز، به بازرگانی معتبر در تهران مراجعه نمایید و یا از طریق مراجعه به کارگاه های قم خرید خود را انجام دهید.

 به هنگام خرید توجّه داشته باشید که قیمت سرباره سرب به عوامل گوناگونی نظیر کیفیّت و عیار محصول، معدنی که محصول از آن استخراج شده است و  نظایر آن، وابسته است. اگر در تشخیص سرباره سرب مرغوب از تخصّص لازم برخوردار نیستید و در عین حال خواهان خرید این مادّه معدنی هستید، توصیه می شود که از کارشناسان خبره و دلسوز کمک بگیرید.

قیمت فروش سرباره سرب قم

معادن سرباره سرب در ایران

معادن سرباره سرب در ایراناکثر معادن سرب ایران در فلات مرکزی کشور یافت می شود و به این دلیل اغلب کارخانه های سرب در این بخش از کشور مستقر می باشند.

نظر به اکتشافات انجام شده در سطح کشور و مشخص شدن پراکندگی ذخایر معدنی سرب ایران سرمایه گذاری جهت دایر نمودن کارخانه های فراوری این فلز استراتژیک بیش از پیش احساس می گردد.

از جمله شهر هایی که دارای معادن سرب و سرباره سرب می باشند می توان به شهرها و استان های زیر اشاره نمود.

  1. اصفهان
  2. خراسان
  3. یزد
  4. زنجان
  5. سمنان
  6. قم
  7. و..

که انجام سرمایه گذاری های لازم و استفاده از تکنولوژی های بروز جهت بهره برداری از این معادن ضروری می باشد. معادن قم توانسته اند در سال های اخیر بهترین استخراج را جهت نیاز داخلی و صادرات داشته باشند.

سرباره سرب

سرباره سرببا توجه به اهمیت استفاده از سرب و کاربردهای فراوان ان و نظر به ویژگی های منحصر به فرد سرب بهره برداری حداکثری از این فلز مورد توجه بسیاری می باشد.

در صنایع مختلف استفاده از تمام مواد اولیه موجود و بازیافت انها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. امر بازیافت در صنعت تولید سرب دارای جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان و صنایع مختلف می باشد و به نحوی که افراد بسیاری در صنعت بازیافت فلز سرب فعال بوده و امرار معاش می نمایند.

این صنعت همنچنین موجب اشتغال زایی گسترده ای در سطح کشور گردیده و کارگاه های کوچک زیادی در این حرفه مشغول فعالیت می باشد.

سنگ سرب استخراج شده جهت استفاده در صنعت نیاز به فراوری و کنسانتره دارد .این روش ها معمولا در هنگام تولید دارای ضایعاتی می باشند که قابلیت مصرف اولیه را ندارند . این ضایعات را اصطلاحا سرباره می گویند. سرب در تولید لوازم مختلفی کاربرد داشته و موارد استفاده فراوانی دارد. که شامل:

  • لوازم خانگی
  • باطری سازی
  • خودرو سازی
  • صنعت فلزات
  • جهت خالص سازی
  • و..

فروش سرباره سرب قم با قیمت مناسب

کارخانه های استخراجی در جهت استفاده حداکثری از تولیدات خود و سود آوری اقدام به فروش ضایعات و سرباره های تولیدات خود می کنند که با توجه به وجود بازار پر مصرف این گونه مواد از می توانند بخشی از هزینه های تولیدی خود را جبران نمایند.

متقاضیان این گونه ضایعات و سرباره ها عموما کارگاه های کوچک صنعتی می باشند که اغلب در تولید شمش سرب فعالیت می کنند. شهر قم یکی از مناطقی است که کارخانه های تولید سرب در آن فعال بوده و در نتیجه می توان براحتی و با قیمت مناسب اقدام به خرید و فروش سرباره سرب قم و ضایعات تولیدی این کارخانه ها نمود.

گروه صنعتی رابین متال، به عرضه و فروش سرباره سرب قم و سایر معادن فلزی به صورت آنلاین می پردازد؛ اگر خواهان خرید سرباره سرب قم و سایر محصولات معدنی هستید، می توانید با مراجعه به تارنمای اینترنتی این شرکت به نشانی www.madanjor.ir مراجعه نمایید.

آشنایی با خواص فیزیکی و شیمیایی سرباره سرب

آشنایی با خواص فیزیکی و شیمیایی سرباره سرب

 سرباره سرب به مانند دیگر کانی های فلزی دارای خواص شیمیایی و فیزیکی خاص خود است که در این مقاله به آشنایی با این خواص می پردازیم.

سرب در رده کانی های فلزی قرار دارد و تشعشعات هسته ای را از خود عبور نمی دهد، بنابراین در زرّاد خانه هسته ای بیشتر از بتن با سرباره سرب استفاده می گردد.

افزودن پودر سرب به مقدار ۹۰ درصد وزن سیمان بتنی مقاوم را در برابر اشعه مضر گاما فراهم خواهد کرد.

 از دیگر خواص سرباره سرب  این است که مقاومت فشاری بتن های ساخته شده با سرباره سرب به مراتب بیشتر از  بتن معمولی است و با افزایش درصد سرباره، عمر بتن بیشتر هم می گردد.

یکی از  خواص سرباره وزن مخصوص آن است که در آزمایشگاه با استفاده از استاندارد ASTM C127  انجام می گیرد.

سرباره دارای بافت زیر و خشن است بنابراین انتظار داریم کارایی و اسلامپی کمتر از حد معمول داشته باشد.

سرباره سرب دارای خاصیت پوزولانی کمتری نسبت به نوع آهن است که این موضوع می تواند باعث افزایش سرعت رسید بتنی که سرباره سرب در آن استفاده شده است به مقاومت اوّلیّه گردد.

عمق نفوذ آب در سنگدانه های سربی فرق زیادی با سنگدانه های معمولی نداری بنابراین می توان به جای تو معمولی از سنگدانه سربی برای برخی پروژه های راه سازی استفاده نمود.

تحقیقات مختلف بر روی اثر سنگدانه های پوزولانی سربی و آهن به عنوان ریزان بتن و تاثیر آن بر نوع سیمان، عیار سیمان، درجه نرمی و قابلیت جایگزینی در حال انجام است.

مزایای استفاده از سرباره های سرب

مزایای استفاده از سرباره های سرب

استفاده از سرباره های سرب و روی در صنایع مختلف دارای مزایایی است که اهمیت این مواد را در صنعت ساختمان، راهسازی و سنگ شکن های صنعتی را نشان می دهند.

در ساخت بتن های سنگین در تاسیسات و نیروگاه های با اهمیت خیلی زیاد  و برای جلوگیری  از خطرات اشعه  گاما از سرباره سرب استفاده میشود.

محققان امروزه به فرایند بازیافت باتری های از جنس سرب و تبدیل آن به سنگدانه که در راهسازی و راه آهن استفاده می شود دست یافته اند.

پیمانکاران امروزه از سنگدانه سربی به دلیل خواص ضد سایش و فرسایش آن در روسازی راه و آسفالت و بالاست راه آهن استفاده می کنند.

استفاده از سرباره سرب دارای مزایای زیادی در ساخت بتن های با تکنولوژی پیشرفته دارد؛ در ادامه به برخی از  مزایای سرباره سرب در اشاره خواهیم کرد:

  • کارایی و کیفیت بالاتری از بتن با استفاده از سرب در مخلوط آن انتظار می رود.
  • بتن صاف و یکدست و قابلیت پرداخت آسان بر روی کار را دارد.
  • نفوذ پذیری کم تر در برابر حملات مختلف محیط خورنده
  • تولید بتن سخت، متراکم و کاملا پایدار.

از دیگر مزایایی که ممکن است بتوان برای سرباره سرب ذکر نمود، این است که این مادّه معدنی در برابر شوک های شیمیایی و فشار محیط مقاوم بوده و بر اثر آن ها به سادگی دچار آسیب نمی شود.

روش های تولید سرباره سرب در ایران

روش های تولید سرباره سرب در ایرانروش های مختلف برای تولید سرباره سرب در ایران استفاده می شود که هر کدام دارای مزایایی هستند.

به دلیل انحلال کم سرب در حلال ها بیشتر از روش خشک پیرو متالورژی در تولید سرب استفاده می گردد.

در مجموع سرب به دو صورت سنتی و مدرن تولید می شود که هر کدام را مختصری بیان می کنیم.

روش سنتی یا همان کوره بلند که بیش از ۷۰ درصد در تولید سرب از این روش استفاده می گردد اما ابن روش دارای چند عیب اساسی است که تولید کننده  را به سمت روش دوم سوق می دهد.

مخاطرات زیست محیطی بالا، سرمایه گذاری بالا و بازدهی کمتر از عیوب ابن روش قدیمی است.

از مهم ترین مراحل مختلف این روش می توان به مرحله زینتر و کنستانتره، ذوب و احیا و تصفیه ناخالصی ها،اشاره نمود.

روش های مدرن و مستقیم که خود به چهار روش qsl و اتوکومپو، کالدو و کیوسات تقسیم می گردند.

در این روش استخراج سرب از محل کانی در یک مرحله و بدون تصفیه کنستاتره صورت می گیرد و مشابه روش قبل برای جدا کردن ناخالصی آن را کاملا تصفیه می کنند.

در ساخت بتن های سنگین در تاسیسات و نیروگاه های با اهمیت خیلی زیاد و برای جلوگیری از خطرات اشعه گاما از سرباره سرب استفاده میشود.

محققان امروزه به فرایند بازیافت باتری های از جنس سرب و تبدیل آن به سنگدانه که در راهسازی و راه آهن استفاده می شود دست یافته اند.

شرکت های پیمانکاری امروزه از سنگدانه سربی به دلیل خواص ضد سایش و فرسایش آن در روسازی راه و آسفالت و بالاست راه آهن استفاده می کنند.

سرب به سه صورت آلیاژ، فلز، اکسید در صنایع مختلف به کار می رود که در این جا به ذکر چند مورد از آن ها بسنده می کنیم:

  • باطری انواع خودرو و موتورسیکلت
  • ساختمان راکتورها اتمی
  • یاتاقان های مکانیکی
  • تولیدی رنگ
  • لحیم کاری وسایل و تاسیسات

بهترین قیمت سرباره سرب قم در بازار

بهترین قیمت سرباره سرب قم در بازارفاکتورهایی مهمی برای بدست آوردن قیمت سرباره سرب  وجود دارد که از جمله این فاکتورها می توان به هزینه استخراج از معدن یا تولید اولیه، کیفیت سرباره سرب و هزینه ارسال به نقاط مختلف اشاره کرد.

 از دیگر عواملی که در این زمینه می توان به آن اشاره نمود، استان محلّ استخراج سرباره می باشد. برای مثال، سرباره استان های سمنان و زنجان ممکن است نسبت به سرباره سایر استان ها نظیر سرباره سرب قم، ارزانتر باشد.

تامین کننده ها در استان قم این نوع سرباره را به صورت حضوری یا اینترنتی به محدوده مصرف در پروژه های مختلف ارسال می کنند.

قیمت مناسب، تناژ و عیار بالا از جمله مواردی است که سرباره سرب در معادن قم را به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهایی دنیا تبدیل نموده است.

معادن غنی سرب در قم فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در صنعت معدن برای استخراج و فرآوری سرب و تبدیل به سرباره قابل استفاده در آسفالت، بتن و سایر کارهای عمرانی فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان سرب و روی به دلیل وجود خواص منحصر …