گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / خاک سرب / خاک سربی درجه یک و مرغوب با بهترین قیمت

خاک سربی درجه یک و مرغوب با بهترین قیمت

خاک سربی درجه یک و مرغوب با بهترین قیمت در سراسر ایران عرضه می شود. از این خاک به عنوان ماده اولیه در ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود. خریدار خاک سربی با مراجعه مستقیم به بازار یا مراجعه به فروشگاه های آنلاین می تواند انواع این محصول را با نازلترین قیمت تهیه کند. در ادامه به قیمت و خرید و فوش خاک سربی پرداخته می شود.

این نوع فلز نیز همانند فلز روی و آلومینیوم با دارا بودن ویژگی‌ها و خواص گوناگون و منحصر به فرد خود موجبات مصارف مختلف را در صنایع بسیاری ایجاد نموده است.
مواردی همچون تنوع در آلیاژ، تنوع بالای فیزیکی، مقاومت بالا در قبال خوردگی و خواص شیمیایی ای عنصر با ارزش موجب شده تا این فلز در دنیای امروزی بشر نقشی مهم داشته باشد.

خاک سربی درجه یک و مرغوب با بهترین قیمت

فروش خاک سربی زیر قیمت بازار

فروش خاک سربی زیر قیمت بازارخرید و فروش سرباره سرب برای استفاده در صنایع مختلف، با روند بالایی انجام می‌شود در این بین تمامی تولید کنندگان مصنوعات سربی و خریداران عمده سرباره سرب می‌توانند با مراجعه به این سایت خاک سرب مورد نیاز کارخانجات را طبق نیاز صنعت خود به طور مستقیم و به صورت آنلاین خریداری نمایند. 

قیمت روز خاک سربی در بازار ایران

قیمت روز خاک سربی در بازار ایران فروش خاک سربی از مراکز خرید عمده باعث تخفیف شده و قیمت این محصول را تا حد قابل توجهی
کاهش می دهد.

از طرفی با افزایش تقاضا برای این فلز و کاهش موجودی‌ها، انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی با روند افزایشی قیمت روبرو شویم و در این بین شرکت‌ها شمش موجود خود را با سود بیشتری به فروش برسانند. 
فروشندگان عمده سرباره سرب نیز این محصول را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند چرا که قیمت مستقیما به تنوع سرب و سرباره تولید شده از آن برمی گردد در عین حال شمار زیادی از خریداران در پی سرباره ارزان قیمت هستند و یا برای تهیه این محصول با نرخ مناسب به طور مستقیم به کارخانه‌ها مراجعه می‌کنند اما انجام این کار به صرف زمان زیاد نیاز دارد.

نمایندگان فروش کارخانه جات فراوری سرب، محصولات تولیدی را با قیمت های مناسب عرضه می کنند.

تولید و عرضه خاک سربی با بهترین کیفیت

تولید و عرضه خاک سربی با بهترین کیفیتایران یکی از بزرگترین مرکز تولید و عرضه خاک سربی در
کشور و جهان می باشد که از کیفیت بالایی برخوردارند، که قیمت خاک سربی آن بسته به نوع بازار فروش متفاوت می باشد.

طبق آمار جهانی ایران با توجه به میزان استخراج خاک سرب از معادن خود در جمع بزرگترین تولید کنندگان ماده معدنی سرب و روی در آسیا قرار گرفته و بعد از چین، قزاقستان و هند به مقام چهارمین تولید کننده دست یافته است.
همچنین از نظر تولید سرب جایگاه پنجم را در آسیا داراست و در بین زمره تولید کنندگان مهم تولید سرب بعد از آمریکا، مکزیک، روسیه، استرالیا، آلمان و لهستان است. 

فروشندگان خاک سربی عمده در کشور

فروشندگان خاک سربی عمده در کشوریکی از فروشنده خاک سربی، نمایندگی فروش آن است که به فروش
مستقیم این محصول می پردازد و همچنین به توزیع آن در برخی از مراکز فروش در
سطح بازار پرداخته است.

از این رو فعالان عرصه معادن جهت سهولت در امر ارائه اطلاعات و خرید و فروش مصنوعات مرتبط با معادن اقدام به راه اندازی سایت‌هایی در این خصوص نموده‌اند که سایت فوق یکی از کار آمدترین و بروزترین این سایتها با در اختیار گذاشتن اطلاعات معادن، خریداران و فروشندگان این صنعت سعی در تسریع این بخش از صنعت نموده است. 

چگونگی استخراج خاک سر

چگونگی استخراج خاک سرمعادن که یکی از اصلی ترین محورهای توسعه زیرساخت های کشور می باشند و موجبات پیشرفت کشور را در تمامی چرخه های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی را ایفا می نماید.
مواد معدنی طبیعی که فلزات آن می‌توانند با سود آوری استخراج شوند، روی زمین فراوان هستند.
فعالیت‌های معدن سرب در ایران بسیار مهم است.
استخراج سرب یا استخراج خاک سربی که از جمله سنگین‌ترین فلز روی زمین است همانند دیگر مصنوعات معدنی از دل کوه‌ها و زمین به عنوان یک چالش مطرح است.
معدن کاران به طور مداوم در جستجوی رگه‌های تازه از سرب هستند تا با اکتشاف معادن به استخراج خاک سرب بپردازند. (استخراج مواد معدنی به مجموعه عملیاتی گفته می شود که منتهی به جدا شدن کانه از کانسار شده و انجام حمل آن به محل دپو مواد را امکان پذیر می نماید). 
برای عملیات استخراج سرب از معادن لازم است تا با ایجاد راه به ماده معدنی مورد نظر دسترسی پیدا کرد که به این کار پیشروی در معدن می‌گویند.
جهت ایجاد راه با توجه به توپوگرافی منطقه طراحی‌های لازم صورت گرفته و بر اساس آن راه احداث می‌شود. عیار خاک سربی استخراج شده از معادن با هم متفاوت است. عیار خاک سربی استخراج شده معمولا بین ۳ درصد تا عیار ۱۰ درصد می‌باشد.
مواد معدنی که پس از انجام عملیات استخراج دارای ابعاد بسیار بزرگی می‌باشند لذا جهت حمل و نقل مناسب‌تر، یا دستیابی به ابعاد مورد نظر جهت ارائه به بازار مصرف و انجام عملیات آزادسازی کانی‌ها از باطله، لازم است عملیات خردایش بر روی آنها انجام شود. (انجام عملیات خردایش توسط دستگاه‌های سنگ شکن و در مراحل مختلف انجام می شود)
مواد معدنی پس از استخراج و انجام عملیات خردایش، به محل انباشت منتقل می شوند تا از آنجا به کارخانه ها حمل شوند. 

یکی از ابتدایی‌ترین مراحل فراوری سرب عملیات سنگ جوری است که با اختلاف خصوصیات فیزیکی کانی‌ها و باطله صورت می گیرد. 
انجام عملیات سنگ جوری بر اساس خصوصیات فیزیکی کانی‌ها و سنگ‌ها در چارچوب دستورالعمل های موجود سنگ جوری صورت می گیرد. مراحل انجام این کار به شرح ذیل می باشد:
۱- انجام جدایش دستی
۲- خرد کردن سنگ
۳- انجام جدایش به وسیله ماشین آلات و تجهیزات معدنی. 

خواص فیزیکی کانیها که در انجام عملیات سنگ جوری کارخانه ها از آن بهره گرفته می شود عبارت اند از:
رنگ کانی: عبارت است از آنچه تحت عنوان رنگ از ظاهر کانی توسط چشم دیده می شود. به عنوان مثال رنگ آبی خاکستری برای سرب.
جلا: کیفیت انعکاس نور از سطح کانی را جلا گویند. جلا به ظاهر سطح کانی مربوط است.
سختی: مقاومت کانی در برابر خراشیده شدن با اجسام دیگر.
وزن مخصوص: وزن یک کانی نسبت به حجم آن. 

پس از انجام عملیات سنگ جوری سنگ‌های حاوی سرب به دستگاه خرد کن منتقل و بعد از خرد کردن در اندازه‌های مورد نظر برای نرم کردن سنگ‌ها منقل می‌شوند.

نرم نمودن این سنگ ها به جهت رسیدن به درجه مورد نیاز برای آزادی و فراهم شدن شرایط مساعد جهت عملیات جدایش و تغلیظ مواد معدنی است. 

در نهایت تولید سرباره سرب:
سرباره سرب محصولی است، که در کوره ذوب سرب معمولا به جای می‌ماند.
سرباره را پس از سرد شدن و جدا کردن از کوره، الک کرده تا مواد مذاب موجود در آن خارج شود، ماده به جای مانده، همان سرباره است.
روش تولید سرباره همه فلزات تقریباً شبیه هم است.
محصول سرباره سرب، همانند سایر ترکیبات سرب و همچنین سرباره سایر فلزات مصارف ویژه خود را دارد. 
یکی دیگر از راه‌های استخراج سرب از بازیافت محصولات سربی همانند باطری ماشین می‌باشد. 

موارد مصرف خاک سرب

موارد مصرف خاک سرب

کاربرد خاک سرب به علت فراوانی و آسانی پالایش آن، کارکرد آسان، چکش خواری و انعطاف پذیری بالای آن در صنایع بسیاری رونق دارد.
بیشترین استفاده از فلز سرب در صنایع مختلف مانند صنایع ساخت ماشین آلات و ادوات نیروهای مسلح، آلیاژسازی، باتری‌سازی، صنایع رنگ‌سازی، نساجی و …. مورد استفاده قرار می گیرد. 
همینطور کاربردهای اولیه آن در اجزای الکترونیکی، روکش کابل ها، سازه‌های ساختمانی، شیشه‌های سرب دار، مهمات، لوله‌های آب، سیم‌های لحیم کاری، انواع قالب (در صنعت)، رنگدانه‌های لعاب سرامیک، رنگها و غیره کاربرد دارد. این فلز پس از آهن، آلومینیوم، مس و روی دارای بیشترین کاربرد در صنایع است.
در عین حال و جدای از موارد مصرف فراوان سرب در صنعت بر اساس پژوهشهای انجام شده هر فرد در طول زندگی خود به ۴۱۰ کیلوگرم سرب نیاز دارد.
بر اساس آمارها در ایران متوسط مصرف سرانه سرب ۰/۹۳ کیلوگرم می‌باشد.

ایران کشوری رو به رشد است و با روند رو به رشد تولیدات صنعتی قطعا با افزایش تقاضای بازار مصرف روبه رو خواهیم بود. 

مشخصات خاک سربی مرغوب

مشخصات خاک سربی مرغوباز مشخصات خاک سرب که به رنگ آبی خاکستری می‌باشد و از عنصرهای شیمیایی در جدول تناوبی با نماد شیمیایی Pb است (که در مجاورت هوا تیره‌تر می‌شود) و در رده فلزها قرار دارد با عدد اتمی ۸۲، جرم اتمی ۹/۲۰۷، دانسیته ۳۵/۱۱ g/Cm3، نقطه ذوب ۵/۲۷۳ درجه سانتیگراد و نقطه جوش ۱۷۴۴درجه سانتیگراد می‌توان نام برد. 
منظور از خاک سرب در واقع همان سرباره است که در بین خریداران و فروشندگان نیز به این نام شهرت بیشتری دارد.
سرباره مرغوب بسته به محل استخراج، روش تولید و ترکیبات آن، قابلیت نفوذ پذیری کمی دارد و در عین حال قابلیت پرداختی آسان و کارایی بهتر، مقاوم در برابر فشارهای خمشی و در برابر شوک‌های شیمیایی مقاومت مناسبی دارد به ویژه در برابر اسید سولفوریک مقاوم می‌باشد. 

خریدار خاک سرب قیمت مناسب

خریدار خاک سرب قیمت مناسبخاک سرب از سری محصولاتی ست که خریدارهای عمده خاک سرب می‌توانند با مراجعه به این سایت علاوه بر اطلاع از قیمت‌ها در کمترین زمان ممکن و با حذف واسطه‌ها اقدام به ثبت سفارش از تولید کننده نمایند و به فوریت محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. ارائه خاک سرب در عیارهای مختلف در این سایت به خریداران خاک سرب کمک می کند تا بتوانند نزدیکترین محصول را به عیار مورد نیاز خود خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان سرب و روی به دلیل وجود خواص منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید