گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / لیست قیمت فروش انلاین خاک روی در ایران

لیست قیمت فروش انلاین خاک روی در ایران

خاک روی در ایران چند است؟برای بدست اوردن لیست قیمت خاک روی در ایران، می توانید به سراغ وب سایت های فروش انلاین این محصول در فضای مجازی بروید. برای اشنایی با خاک روی و استفاده های ان این مطلب را مطالعه نمایید.

خاک روی چیست

خاک روی یکی از مواد معدنی بسیار با ارزش و مهم در کشور ایران است، که از منابع توسط ابزارها ماشین الات پیشرفته استخراج می گردد. از خاک های روی با درجه عیار و خلوص های متفاوت در صنایع مختلفی استفاده می شود. فلز روی نیز از پالایش و تفکیک کردن این خاک ها بدست می اید.

تولید خاک روی در ایران

خاک روی در ایران

کشور ایران، یک کشور غنی از نظر معادن متفادت است. انواع مختلف مواد معدنی از جمله خاک روی در کشور ایران در مناطق معدنی مختلفی استخراج و تولید می گردد. مراکز اصلی تولید کننده خاک روی در ایران استان های زیر هستند:

قم
اراک
تهران
زنجان

این مناطق به خاطر دارا بودن معادن غنی فلزات در دل خاک های خود، از مراکز مهم صنعتی کشور به شمار می روند.
به طور کلی بیابان های ایران، اگرچه از نظر حاصل خیزی و پرورش گیاهان ناتوان است، اما انواع مختلفی از فلزات و سنگ های معدنی با ارزش و ناب را در دل خود پرورش می دهد که درخت ان در صنایع گوناگون به بار می نشیند و کشور را به سرمایه و سودهای چشم گیری می رساند.

تولید فلز روی از خاک روی

وقتی خاک روی ازمعدن استخراج می گردد، به کارخانجات تولید پالایش و تفکیک برده می شود، طی فرایندهایی این خاک های معدنی را خرد کرده، سایر فلزات موجود را از ان جدا می کنند، سپس عملیات غلیظ سازی را در انها انجام می دهند، تا فلز روی حاصل شود.
در مورد سایر فلزات، تبدیل خاک به صورت مستقیم به فلز خیلی کمتر صورت می گیرد. معمولا در داخل خاک روی مواد دیگری از جمله فلزات مختلف وجود دارد که در فرایند تفکیک انها ا جدا می کنند، از جمله این ناخالصی ها موارد زیر هستند:

منیزیم
اهن
مس
منگنز
کادمیم
کبالت
فلوئور
کلر

درصد و میزان وجود هر یک از این مواد در داخل خاک های معدنی روی، بر قیمت نهایی ان تاثیر می گذارد. هر چه درصد روی موجود در خاک بیشتر باشد، خلوصو عیار ان بالاتر است.

لیست قیمت فروش خاک روی

خاک روی در ایران

برای اگاهی از لیست قیمت خاک روی، باید به مراکز فروش ان در سراسر کشور بروید. یا از وب سایت های فروش انلاین ان در اینترنت استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان سرب و روی به دلیل وجود خواص منحصر …