گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سنگ سرب / مرکز خرید سنگ سرب عمده با قیمت ارزان

مرکز خرید سنگ سرب عمده با قیمت ارزان

مرکز خرید سنگ سرب این محصول را به صورت عمده و با قیمت ارزان به مشتریان سراسر کشور عرضه می نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با این مراکز تماس بگیرید.

یکی دیگر از مواد معدنی بسیار مهم و پر کاربرد در صنایع و تولیدات مختلف، سنگ سرب می باشد. این ماده را از دل معادن فلزات استخراج می نمایند. سنگ سرب حاوی مقادیر متفاوتی از فلز سرب است، میزان این فلز درجه خلوص سنگ را معین می نماید.

تولید شمش سرب از سنگ سرب

بعد از استخراج کردن سنگ سرب از معادن سرب کشور، با انجام ازمایشاتی در داخل کارخانجات تولید فلزات، میزان خلوص و عیار این سنگ ها را از نظر درصد وجود فلز سرب اندازه گیری می کنند .
سپس از این سنگ ها شمش های سرب تولید می شود. البته اگر درجه خلوص سنگ پایین باشد، طی فرایندهای خاصی ان را به کنسانتره هایی با خلوص بالاتر تبدیل می کنند و در غیر این صورت، این سنگ ها به صورت مستقیم به شمش تبدیل می شوند.

معادن سنگ سرب ایران

مرکز خرید سنگ سرب

سنگ معدنی سرب، از معادن مختلفی در کشور ایران استخراج می شود. از جمله این معادن در ساتان های زیر واقع هستند:

اصفهان
سمنان
زنجان
یزد
قم
کرمان

از معادن این استان ها، همه ساله میزان قابل توجهی از سنگ سرب، با درجه خلوص مطلوب تولید و به صنایع مختلف وارد می شود.سنگ های سربی به دو صورت سولفوره و اکسیده در کارخانجات تولید شده و به فروش می رسند.

مرکز خرید سنگ سرب

برای تعیین قیمت سنگ سرب چند فاکتور در نظر گرفته می شود:

میزان خلوص و عیار سنگ های سرب
میزان استخراج از معادن کشور
میزان واردات از کشورهای خارجی
نرخ و قیمت جهانی سنگ سرب

روش های خرید سنگ سرب

مرکز خرید سنگ سرب

سنگ سرب یک ماده معدنی بسیار پر کاربرد در دنیا است. این ماده معدنی از معادن ایران استخراج شده و در بازارهای داخلی یا خارجی به فروش می رسد. برای خرید از بازارهای داخلی می توانید به سراغ معادن استخراج انها بروید، یا اینکه سری به مراکز و نمایندگی های پخش و فروش انها در کشور بزنید.
خرید از این دو بستر معمولا به صورت عمده و با قیمت ارزان انجام می شود. راه معمول دیگر استفاده کردن از وب سایت های انلاین فروش انواع سنگ سرب در اینترنت است. به این ترتیب به راحتی از هر کجای این دنیا که باشید، می توانید این محصول را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان

تأثیر سرب و روی بر بهداشت انسان سرب و روی به دلیل وجود خواص منحصر …