گروه صنعتی رابین متال
دوشنبه , اردیبهشت ۲۴ ۱۴۰۳
خانه / ورق سرب رادیولوژی / مرکز فروش ورق سرب رادیولوژی استاندارد

مرکز فروش ورق سرب رادیولوژی استاندارد

در رادیولوژی از اشعه ایکس استفاده می‌شود. برای کاهش تشعشعات این اشعه پرقدرت باید از ورق‌ها و موادی استفاده شود که بتواند از مقدار حجم انرژی این اشعه بکاهد و مانع از رد شدن آن شود و استفاده از ورق‌های سربی بهترین گزینه برای این موضوع است و لذا همین موضوع دلیلی است برای اینکه فروش ورق سرب رادیولوژی از رونق بسیار بالایی برخوردار باشد و سالانه حجم بسیار بالایی از این محصولات در سراسر دنیا و همچنین کشور ما مورد معامله قرار می‌گیرند.

مرکز فروش ورق سرب رادیولوژی استاندارد

درجه خلوص متنوع ورق سرب رادیولوژِی

درجه خلوص متنوع ورق سرب رادیولوژِیهمانطور که ذکر شد؛ در رادیولوژی برای اینکه بتوانیم تصویری از قسمت‌های مختلف بدن مخصوصا قسمت‌هایی که دچار شکستگی شده‌اند داشته باشیم، از اشعه ایکس استفاده می‌کنیم؛ اشعه ایکس یک اشعه بسیار پرقدرت است که اگر شخص یا اشخاصی بصورت مستمر و دائماً در معرض آن باشند، بافت بدنشان در اثر برخورد این اشعه تخریب خواهد شد و می‌تواند مشکلات مختلفی از قبیل ریزش مو؛ سرطان و … را برای آن‌ها در پی داشته باشد و لذا برای حفظ این اشخاص، از ورق‌های سربی استفاده می‌شود که می‌تواند جلو اشعه ایکس را بگیرند و به نحوی اشعه نمی‌تواند از آن عبور کند.

یک موضوع مهم در مورد ورق‌های سربی، درجه خلوص انواع ورق سرب رادیولوژِی است. درجه خلوص این نوع ورق‌ها بسته به عوامل مختلفی متعدد است. اولا به طور کلی ورق سرب خالص را نمی‌توان در این مورد استفاده کرد چون خودش مشکلاتی به وجود می‌آورد چون سرب خالص سمی است. از طرفی اشعه ایکس انواع مختلفی دارد و هرکدام از این انواع دارای قدرت خاصی هستند.

هرچقدر قدرت اشعه ایکس بیشتر باشد باید از ورق‌های با درجه خلوص بیشتر استفاده کرد که البته همانطور که ذکر شد این موضوع تا یک جایی امکان پذیر است و نمی‌توان از سرب صد در صد استفاده کرد و برای همین از یک جایی به بعد که درجه خلوص ورق‌های سربی را نمی‌توان بیشتر کرد؛ ضخامت ورق‌های سربی را بیشتر می‌کنند. 

ویژگی های ورق سرب رادیولوژی استاندارد

ویژگی های ورق سرب رادیولوژی استانداردورق سرب استاندارد با درصد خلوص بسیار بالا تولید و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع ورق‌های سربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرب در جدول تناوبی که برای عناصر مختلف در نظر گرفته شده است؛ در جایگاه‌های میانی قرار دارد. این عنصر دارای عدد اتمی هشتاد و دو است و این نشان می‌دهد که این عنصر، عنصری سنگین است. سرب به صورت خالص مایع است و بسیار سمی. اما اگر مقدار اندکی ناخالصی و دیگر عناصر به آن اضافه شود؛ این مشکل آن برطرف می‌شود و می‌توان از آن به عنوان یک سد برای رد نشدن اشعه‌های رادیو اکتیو و سنگین مثل اشعه ایکس و گاما استفاده کرد. البته میزان ناخالصی باید بسیار کم باشد و به عبارت دیگر خلوص ورق‌های سربی استاندارد و باکیفیت باید بیشتر از نود و نه درصد باشد. 
  • بسته به نوع مکانی که از ورق های سربی در آن استفاده می‌‌شود؛ ضخامت ورق استاندارد سربی فرق می‌کند. هرچقدر اشعه ایکس یا گاما استفاده شده پرقدرت‌تر باشد ضخامت ورق هم باید بیشتر باشد.
  • ورق سرب رادیولوژی باید کاملا سالم و بدون هرگونه درز و حفره یا شکافی باشند زیرا وجود این حفره باعث می‌شود که اشعه ایکس بتواند از آن عبور کند و مشکلات مختلفی را برای اشخاص به وجود بیاورد. لذا قبل از تحویل ورق‌های سربی به مشتری و همچنین قبل از استفاده از این ورق‌ها از یکسری تست‌های مخصوص برای اندازه گیری ضخامت و همچنین نبودن درز و شکاف و حفره در مورد ورق‌های سربی استفاده می‌شود تا اطمینان کافی حاصل شود که این ورق‌ها کاملا سالم هستند و می‌توانند مانع عبور اشعه ایکس شوند. 

مراحل تولید ورق سرب رادیولوژی استاندارد

مراحل تولید ورق سرب رادیولوژی استانداردبه دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که عنصر سرب دارد مراحل تولید ورق‌های سربی یک مرحله پیچیده است که به تکنولوژی بسیار پیشرفته و علم روز دنیا و همچنین تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته نیاز دارد.

سرب که از عناصر شیمیایی واسطه به حساب می‌آید و یکی از فلزات مایع می‌باشد در طبیعت به صورت کانسنگی به نام گالن است. لذا در اولین مرحله برای تولید این محصولات باید این کانی‌ها را از معادن مختلف استخراج کنند. سپس طی فرآیند استخراج و خالص سازی کانی؛ درصد خلوص سرب را بالا ببرند.

در مورد سرب از آنجایی که یک ماده سمی به حساب می‌آید فرآیند خالص سازی کانی شرایط خاص و پیچیده‌ای دارد که باید حتما رعایت شود تا به کسی آسیبی نرسد.

بعد از بالابردن خلوص ورق‌های سربی، که صد البته باید بالاتر از نود و نه درصد خلوص داشته باشد؛ با استفاده از خاصیت چکش خواری فلز سرب؛ سعی می‌کنند آن را به صورت ورق‌هایی با ضخامت‌های مختلف در بیاورند. عموما فرآیند تبدیل سرب خالص به ورق‌های سربی در صنعت فرآیند اکستروژن و فورج نامیده می‌شود که هرکدام فرآیندهایی بسیار پیچیده و با محاسباتی بسیار دقیق دارد. 

مرکز فروش انواع ورق سرب رادیولوژی

مرکز فروش انواع ورق سرب رادیولوژیپیشرفت تکنولوژی و ایجاد پدیده‌ای به نام اینترنت به انسان در حوزه‌های بسیار گوناگونی کمک کرده است و سبب شده است که خیلی از کارهای انسان با راحتی هرچه تمام‌تر پیش برود. 

یکی از این موارد ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی معتبری است که در زمینه عرضه انواع گوناگون محصولات مختلف فعالیت می‌کنند و در تلاش هستند تا با عرضه مستقیم کالاهای بسیار باکیفیت نظر مشتریان مختلف را به سمت محصولات خود جلب نموده و لبخند رضایت را بر روی لب آن‌ها جای دهند.

در فرآیند عرضه مستقیم کالا به دلیل اینکه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده‌های معتبر به دست اشخاص خریدار حقیقی و مشتریان واقعی محصول می‌رسد دست اشخاص واسطه و دلالان در این بین کوتاه می‌شود و لذا همین موضوع سبب می‌شود که قیمت تمام شده محصولات برای خریداران قیمتی کمتر و مناسب‌تر از قیمت بازار باشد که یک نکته بسیار مهم و قابل توجه در مورد فروشگاه‌های اینترنتی به حساب می‌آید و سبب محبوبیت بسیار بالای آن‌ها شده است.

این سایت یکی از مراکز فروش اینترنتی انواع مختلف ورق‌های سربی مناسب برای رادیولوژی و دیگر صنایع مختلف است و در تلاش است تا با عرضه مستقیم محصولاتی بسیار با‌کیفیت به خریداران این ورق‌ها کمک کند. لذا شما می‌توانید از این طریق، این محصولات را مناسب با نیاز خود در سراسر کشور در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون سفارش داده و چندی بعد ورق‌هایی را که خریداری کرده‌اید در اقصی نقاط کشور و در مکانی که خودتان آن را مشخص نموده‌اید تحویل بگیرید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ورق سرب رادیولوژی در تهران

با توجه به پیشرفت علم رادیولوژی ورق های سرب رادیولوژی با خلوص زیاد قیمت های بالایی دارند.در این باره باید این ورقها دارای کیفیت بالایی باشند که به همان اندازه ق

دیدگاهتان را بنویسید