گروه صنعتی رابین متال
یکشنبه , اردیبهشت ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / باطری / خریدار انواع باطری با بهترین کیفیت در بازار

خریدار انواع باطری با بهترین کیفیت در بازار

خریدار انواع باطری کیست؟اگر قصد خرید انواع باطری با بهترین کیفیت را دارید، بهترین راه مراجعه کردن به مراکز توزیع این محصولات در بازار است. برای اشنایی با انواع باطری ها و نحوه عملکردشان این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

باطری چیست

خریدار انواع باطری

باطری در واقع یک ابزار و قطعه الکترونیکی است که قابلیت ذخیره کردن انرژی الکتریکی و برق را در داخل خود دارا است و یمتواند این انرژی را به صورت جریان در مدار برقرار سازد. باطری ها سه بخش اصلی دارند:

آند (قطب منفی)
کاتد (قطب مثبت)
الکترولیت (واسط میان آند و کاتد)

الکترودهای باطری یا همان اند و کاتد، از جنس فلز هستند و بخش الکترولیت نیز از موادی مانند اب نمک ساخته می شود. دو بخش الکترود هیچ تماس مستقیمی با هم ندارند، بلکه ارتباط انها از طریق الکترولیت می باشد. تمام عملیات و واکنش های شیمیایی میان این دو بخش در قسمت الکترولیت صورت می گیرد.

خریدار انواع باطری

باطری ها یکی از وسایل مهم و ضروری در دنیای پیشرفته امروز هستند. چرا که اکثر وسایل مورد نیاز ما نیاز به انرژی الکتریکی و برق دارند و این انرژی را از طریق باطری تامین می کنند.
از جمله لپ تاپ ها، موبایل ها، تب لت ها و …، که هیچ یک بدون وجود باطری کار نمی کنند. همین امر سبب می شود که همه ما در زمان خرید هر یک از این وسایل، بیشتر از هر چیزی به کیفیت و میزان ذخیره انرژی باطری ان توجه نماییم.

مدل های مختلف باطری

خریدار انواع باطری

باطری ها را بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی می نمایند. در مواقعی باطری ها بر اساس نوع الکترولیت انها به دو دسته خشک و یا تر دسته بندی می گردند. یا ممکن است که بر اساس توانایی شارژ شدن انها را به دو نوع اولیه که غیر قابل شارژ شدن است و ثانویه که قابل شارژ است تقسیم کنند.

باطری های اولیه: برای ساخت این باطری ها از یک ماده خمیری اسیدی برای بخش الکترولیت استفاده می شود. الکترودها نیز از کربن و روی تولید می گردد. این باطری ها را نمی شود مجدد شارژ کرد و فقط یکبار استفاده می شوند. مثل انواع باطری های قلمی.

باطری های ثانویه: این نوع از باطری ها را اگر به برق وصل کینم، می توانیم دوباره شارژ کرده و داخل انها را از جریان الکتریسیته پر کنیم و از انها بارها و بارها استفاده نماییم. مثل باطری ماشین، موبایل و …

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

انواع باطری به صورت عمده

مراکز خرید انواع باطری به صورت عمده

انواع باطری به صورت عمده بسته به نوع ولتاژی که دارند، به انواع گوناگونی تقسیم …